Каталог

Гарантія/Повернення

Гарантія товару

1. Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини та матеріали (олії, фільтри, технічні рідини, компоненти паливної системи (інжектори, карбюратори тощо), свічки, стартери, електронні блоки, запобіжники тощо). Даний вид товару перевіряється на його цілісність та працездатність у момент отримання. На електричні Товари-гарантія не поширюється і обмежується фактом працездатності на момент перевірки.

2. Товар, що має візуальні дефекти (зумовлені процесом виробництва або зберігання) може бути замінений на аналогічний або відшкодована його повна вартість.

3. Якщо інший товар підлягає поверненню
 через його дефект, і він уже встановлювався, Вам необхідно оформити претензію, надавши такі документи: 

  • довідку та укладання сервісної станції про проведення робіт із встановлення даного товару на двигун або інший вузол клієнта та його непридатність; 
  • копію замовлення-наряду сервісного центру, де проводилося встановлення товару; 
  • копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування даного типу плав. засоби/двигуна; 
  • копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом; 
  • документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця. 

Звертаємо Вашу увагу на те, що у претензії Вам може бути відмовлено у разі самостійного встановлення запчастин. 

4. Продавець не несе гарантійних зобов'язань у разі:
 

  • нормальний та природний для певного терміну експлуатації знос деталі; 
  • пошкодження деталі внаслідок неграмотної її установки чи недбалої експлуатації, або будь-яке інше механічне пошкодження; 
  • несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторного масла, не передбачених виробником або інших технічно несумісних/непередбачених деталей; 
  • пошкодження (особливо деталей поворотно-відкидних колонок/редукторів та системи триму), що виникли через неакуратну або агрессивную експлуатацію плав.засоба/двигуна; 
  • встановлення деталі клієнтом самостійно або Сервісним центром, що не має сертифіката на проведення даного виду робіт;

5. Повернення з інших причин можливий за повної справності товару та за умови, що він не встановлювався. Такий товар може бути повернений Вами або замінений протягом 14 днів з наступних причин: 

  • помилка менеджера при доборі товару;  
  • помилка складу під час відбору Вашого товару; 
  • брак виробника.

6. Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням. Продавець не здійснює виїзд до Покупця під час повернення товару. 

7. Вимоги до товару, що повертається: 

  • товар приймається до повернення тільки в початковій упаковці, в якій його було відпущено клієнту, незалежно від причини повернення; 
  • упаковка не повинна містити будь-які написи та/або бути пошкодженою.

8. Гарантійний термін на необумовлені у п.1 товари становить щонайменше 30 календарних днів або більше, залежно від типу товару.  

9. Умови повернення у випадках, коли товар повертається необґрунтовано
 (за винятком браку):
якщо з продажу пройшло трохи більше 14 днів, товар може бути прийнятий від покупця з поверненням 90% вартості деталі(з утриманням комісії банку) по договору Консігнації(реалізація товару відноситься до замовних деталей)

Повернення товару

1. Повернення та обмін товару належної якості  

Повернення товару належної якості можливе у разі, якщо збережено його товарний вигляд (цілісність упаковки, пломби, ярлики), споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного товару (товарний або касовий чек). Для повернення товару також потрібний документ, що засвідчує особу. При поверненні товару належної якості, JetSkiParts.com.ua поверне його вартість не пізніше ніж через 10 днів з моменту отримання товару та Вашої заяви, однак у межах зазначеного терміну ми маємо право провести експертизу товару з метою визначити його якість та збереження споживчих властивостей. Відповідно до закону України експертиза може тривати від 30 до 60 днів.

Ви маєте право відмовитися або обміняти товар належної якості у будь-який час до його передачі, а після передачі товару протягом 14 днів, якщо товар не має індивідуально-визначених властивостей (тобто, якщо товар не був замовлений в індивідуальному порядку для Покупця, замовлення з особливими) умовами постачання за передоплатою)

Увага! При відмові від товару, якщо він є частиною комплекту, повернення може здійснюватися тільки повним комплектом.

2. Претензії щодо товару неналежної якості Під товаром неналежної якості, мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Отриманий товар має відповідати опису на сайті. Незначна відмінність елементів дизайну, оформлення, кольору, матеріалу виготовлення від заявлених на сайті не є підтвердженням несправності або нефункціональності товару. Зовнішній вигляд та комплектність товару, а також комплектність всього замовлення повинні бути перевірені одержувачем у момент отримання товару. Після отримання замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються. Якщо Вам було передано товар неналежної якості, і його не було заздалегідь обумовлено продавцем, Ви маєте право скористатися положеннями Закону про захист прав споживачів. У зв'язку з особливостями дистанційного способу продажу заміна товару може бути виконана тільки за допомогою повернення товару неналежної якості та оформлення нового замовлення на аналогічний товар.

Ви маєте право відмовитися від виконання договору купівлі-продажу-Замовлення, повернути товар неналежної якості та вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми. Будь-які з перелічених вимог мають бути пред'явлені Вами у письмовій формі за допомогою заповнення заяви


3. Порядок повернення товару Для повернення товару, а також у разі пред'явлення претензій до якості товару потрібно виконати наступні умови повернення товару:

  • заповнити заяву на повернення товару
  • додати копію товарного чека

У разі повернення товару належної якості, передати товар в упаковці та повній комплектації, з усіма комплектуючими та повним комплектом приладдя, зазначеним у технічній документації (технічний паспорт або документ, що його замінює). Товар не повинен мати механічних дефектів У разі повернення товару неналежної якості, крім перерахованих вище документів, необхідно надати:

  • довідку та укладання сервісної станції про проведення робіт із встановлення даного товару на двигун або інший вузол клієнта та його непридатність; 
  • копію замовлення-наряду сервісного центру, де проводилося встановлення товару; 
  • копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування даного типу плав. засоби/двигуна; 
  • копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом; 
  • документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця. 

Відповідно до законодавства, продавець відповідає за недоліки товару, на який не встановлений гарантійний термін, якщо покупець доведе, що вони виникли до передачі товару покупцю або з причин, що виникли до цього моменту. Щодо товару, на який встановлено гарантійний строк, продавець відповідає за недоліки товару, якщо не доведе, що вони виникли після передачі товару покупцю внаслідок порушення покупцем правил використання, зберігання чи транспортування товару, дій третіх осіб чи непереборної сили. 

Продавець зобов'язаний прийняти товар неналежної якості у покупця та, у разі потреби, провести перевірку якості товару. Продавець зобов'язаний провести перевірку на строк не більше 30 календарних днів. У разі, якщо товар було здійснено за межами України, перевірка може зайняти до 60 днів. Після проведення перевірки може бути проведений гарантійний ремонт товару з недоліками, що виникли з вини виробника. Якщо проведення ремонту неможливе, то за умови пред'явлення експертного висновку у встановлені законом терміни ми здійснимо заміну товару із заводським дефектом на товар належної якості, або повернення коштів протягом 10 днів з дня пред'явлення такої вимоги. Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядку та прийняття рішення просимо Вам направити письмове(e-Mail, факсимільне повідомлення) звернення до відділу продажу JetSkiParts.com.ua. Просим Вас подробно изложить возникшую проблему с товаром. Ваша претензия будет рассмотрена в течение 5 рабочих дней с момента получения. Мы постараемся найти оптимальное для Вас решение.

Адреси відправлення узгоджених повернень для іногородніх клієнтів

Клієнти, які повертають товар з інших регіонів України (не Чернівці), товар повинен вирушати на вказаний нижче склад компанії-перевізника:

Нова Пошта

м. Чернівці
Відділення №6 
вул. Школьна, 1
Отримувач: ФОП Ясінська Надія Борисівна тел. (+38)050-513-70-70


Обов'язково необхідно повідомити менеджера JetSkiParts.com.ua 
Номер декларації надісланої посилки,

номер замовлення, або номер мобільного телефону клієнта (на який оформлялося це замовлення)

Категорично не допускається наклейка скотчу, а також будь-які уточнюючі написи на упаковці товару!

4. Умови повернення коштів
1) Повернення коштів відбувається лише після:

    a) отриманої від клієнта заповненої заяви на повернення грошей
    b) надання копії документа, що посвідчує особу

2) Повернення коштів за товар, що повертається клієнтом, здійснюється тільки після:
    a) виконання всіх необхідних умов повернення товару (див. п. 3. Порядок повернення товару) 
    b) заповнення заяви на повернення грошей
    c) надання копії документа, що посвідчує особу

При поверненні товару належної якості, JetSkiParts.com.ua поверне його вартість не пізніше ніж через 10 днів з моменту отримання товару та Вашої письмової заяви. Повернення коштів здійснюється у спосіб, яким здійснювалася оплата Товару - поштовим/банківським або іншим переказом на зазначені Покупцем у заяві на повернення грошей реквізити, або готівкою. Повернення грошей здійснюється тільки на підставі письмової заяви на повернення грошей із зазначенням ПІБ і лише при пред'явленні документа, що засвідчує особу.